• RSS

09 April 2011

maaf


Seperti biasa bismillah pembuka bicara…
Saya bukanlah insan yang faqih dalam bidang penulisan. Tiada cara khusus. hanya menulis berdasarkan apa yang tahu dan mampu. Saya sentiasa terbuka dalam menerima segala kritikan dan pandangan daripada sesiapa yang membaca tulisan saya. Bercakap mengenai tulisan, saya dengan rendah hati ingin memohon sejuta kemaafan buat warga Lujnah Penerangan dan Multimedia (LPM PMIUTM) di atas kesukaran dari segi mendapatkan kelulusan pihak atasan yang mereka hadapi ketika proses penerbitan seruan jumaat yang memuatkan tulisan saya beberapa minggu lepas. Saya amat terbuka jika pihak yang meluluskan ingin mengadakan pertemuan dengan penulis artikel tersebut namun tiada apa-apa setakat ini. Rentetan daripada itu, beberapa penerbitan Seruan Jumaat untuk minggu seterusnya turut tertangguh. Saya tidak pasti apakah punca artikel saya tidak diluluskan namun saya lebih rasional. Mungkin isu yang saya kupas adalah isu sensitif yang sedang hangat diperkatakan di kalangan warga kampus dan ia memerlukan huraian yang lebih murni dan intelek supaya dapat diterima oleh segenap golongan samada yang menyokong atau membantah isu pembatalan konsert The Times. Wallahualam. Saya tidak pasti. Saya akui kekurangan diri dalam menghasilkan artikel yang berkualiti.

Nota:
1.       Saya berminat sekiranya ada sebarang bengkel penulisan yang diadakan secara percuma.      

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...