• RSS

27 May 2013

Musim Walimah

Assalamualaikum wbt. Allahumma solli 'ala Muhammad  wa barik wa salim 'alaih.

Musim cuti sekolah, musim walimah. Ada yang menghantar kad di rumah, ada juga yang menjemput di facebook. 

Barakallahulakuma buat semua sahabat-sahabat yang dah pun selesai dan bakal berakad nikah. 

25 mei lalu, sahabat saya, Saidatul Akmal bt Sulong mantan Timbalan Pengerusi Lujnah Penerangan & Multimedia PMIUTM sesi 10/11 sudah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya saudara Azim Fahada. Sahabat yang selalu memberi bahu dan menjadi pendengar di saat diri memerlukan nasihat seorang sahabat. 




 26 mei semalam, walimah Akh Hilman. Senior siasah PMIUTM. Selamat diijabkabulkan dengan pasangannya di Kluang

1 Jun, sahabat sebilik saya ketika di KMNS. Norbaisyatul bakal diijabkabulkan dengan pasangannya di Pahang. Banyak kenangan saya bersamanya. Tidak sangka, rupa-rupanya bakal doktor yang masih belajar di USM, Kubang Kerian ini  mengikuti organisasi yang sama dengan saya di sana. 

1 Jun, senior LTK yang cute. Kak Yani bt Bakhrul. Bakal diijabkabulkan di Sabah kediamannya. Tidak sempat bergerak kerja bersama dengannya. Tapi sempat mengutip 'mutiara' daripadanya.

1 Jun senior SPI, Ustazah Nurul Huda bt Abdul Razak. bakal diijabkabulkan bersama pasangannya. Sempat menjadi naqibah sebentar ketika saya baru menjadi ahli PMI.



Semoga beroleh sakinah, mawadah wa rahmah hendaknya..
:)    


#Semua walimah di atas, saya tidak dapat menghadirkan diri. 
## Nda mengapalah bah. Asalkan doanya sudah mengiringi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...